AKIBAT PAKAI CONTACT LENS, MATA GADIS CANTIK LAWA NI HAMPIR BUTA AKIBAT LENS YANG...

1 comment


Ok memandangkan banyak permintaan suruh saya share pengalaman kena ulser kornea mata ni baru sekarang saya ready nak share . Dari bulan jun saya dah sakit mata beberapa kali jugak la ke hospital ke klinik tapi still jugak dorang cakap takde apa2 sampai la lepas raya tu saya langsung x boleh kena cahaya matahari silau yg amat sangat macam kena cucuk . Mata merah , bengkak n berair . Sakit hanya Tuhan tau . Bergegas pergi hospital yg ni terus hantar pakar dorang detect yg mata saya sangat teruk ada ulat kecil , bakteria , nanah , kulat n bermacam bagai jenis kuman la membiak kat dalam tu . Gambar yg lain saya x nak tunjuk nanti korang x selera makan . Hehehe ... Yg paling sedih dorang cakap 50/50 nak pulih sebab dah timbul putih hampir keseluruhan kat mata hitam . Saya memang x nampak apa2 pun masa tu . Gelap gelita . X tau nak bayangkan perasaan masa tu . Dua minggu jugak la admit . Asalnya saya memang kerap pakai lens . Saya rabun jauh x nak pakai spek . Degil sangat kan dah kena . Sakit tangkap urat kepala sampai bengkak . Memang x lena tidur . Sakit teramat sangat . Sekarang saya dah pulih cuma penglihatan yg kanan agak teruk degree biasa sebelum kena ulser 300 sekarang naik 600 silau 350 . Tebalnya degree ! So ... anda pilih cermin mata @ lens ? Pikir la sendiri ! Huhuhu ... terima kasih x terhingga pada ayah , my stepmom , kakak , abang n family , insan yg banyak bagi sokongan Mohd Zainudin @ Azan Lisza , kawan2 rapat , kawan2 fb , kawan2 wechat n semua yg mendoakan kesihatan saya . Terima kasih banyak2 ...





















SUMBER: FACEBOOK MARISA EDORA

1 comments:

"izin share ya admin :)
buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
ayuk... daftar, main dan menangkan
Line : agen365
WA : +855 87781483 :)
Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)"

back to top