PANAS! Gambar Mawar Rashid Baring Dengan Teman Lelaki Dikecam Hebat?

No Comments
Sekali lagi Mawar Rashid dihentam dan dikritik oleh netizen ekoran daripada tersebarnya foto dirinya bersama seorang lelaki yang kelihatan sangat rapat dan mesra. Siapa lelaki itu? Sejak di awal kemunculannya lagi Mawar sudah pun terkenal dengan isui GST sehinggakan dirinya juga tururt digelar ‘dewi gst’. Kelakar juga okay! Oops! – Peserta Dewi Remaja Mawar Rashid Dihentam Teruk Gara­gara Jawapan Isu GST? Bukan itu je, personalitinya yang kelihatan sek$i menerusi perkongsian di Instagram juga turut mendapat respon negatif daripada peminat dan pengikut. Bukan apa kalau terlampau sek$i sakit juga mata yang melihat kan.



Foto yang tersebar menerusi Instagram milik @miss_kepoh yang memuat naik menunjukkan Mawar seolah­olah berpelukan dengan kekasih hati. Nak komen sakan pun takut menimbulkan fitnah, tapi foto yang dimuat naik jelas dirinya dengan lelaki. Macam sengaja cari nahas je kongsikan foto sebegitu. Dah sah­sah kena hentam dengan netizen lebih­lebih perkara macam tu salah di sisi Allah.

 Hebat juga mulut­mulut yang berkata­kata dan mengkritik, ops! Mungkin Mawar perlu tampil menjelaskan keadaan betul tak? Apa­apa pun diharapkan Mawar lebih berhatihati selepas ini untuk berkongsi setiap kegiatan yang dibuat olehnya.


Mungkin juga Mawar perlu lakukan satu perubahan buat diri sendiri untuk memelihara kerjaya seninya mahupun peribadinya. 

back to top